3 Minutes

Wednesday, September 28, 2005

戇居的 MP3 來源測驗

日前見到個好戇居的測驗,問題是你部MP3機內的歌曲係點得來~
選項有四:
1)用BT或其他P2P下載
2)從正版網頁下載
3)朋友燒MP3
4)網上下載,無理正定翻

我覺得絕對有問題既係點解以為我地一定要 DOWNLOAD?
我部 iPOD 入面d歌全部係我自己用 iTunes 轉的!
我支持正版!但不支持香港現有的垃圾正版下載!
我要APPLE唔要WMV!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home