3 Minutes

Saturday, September 03, 2005

樓下條友好無 COMMON SENSE!

琴日去劍道道場俾個中國 VISITOR 打到扒地,之後又俾會長訓話,今日諗主一路睇電視一路練踏步,因為琴日 Sensei 話我殘心轉身時對腳擘得太大所以慢~點知練左無幾耐門鐘響左:
樓下:點解你會咁嘈既,因為都持續左一段時間,有D騷擾~
我答:無野,唔係樂器亦唔係搬動傢俱~唔好意思喎~
樓下:係咪玩啞鈴 o個 D 野丫~
我答:唔係啊,你睇下,都無~(其實我心諗:玩啞鈴會整到個地板 "彭 彭"聲咩~戇居,原來啞鈴係用來掉落地的!!咁新既玩法,真係第一次聽!)

我條屋村好似只係勸喻人夜晚唔好搬傢私,玩樂器,同喧嘩;自己做下運動都唔得?神經~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home