3 Minutes

Thursday, October 13, 2005

訪問自己:新 iPod

2005 年 10 月 13 日,蘋果電腦公佈了新的 iPod!這次的 iPod 除了更輕巧外,更有著 Video 播放功能!究竟這個蘋果粉絲對此有何看法?現在訪問這位擁有一台 Power Book…一部已絕版的 iPod Photo…蘋果電腦一出 Mighty Mouse 即買的人對此有何看法………

問:對 Video iPod 有何看法?

答:Video iPod 的推出基本上都係網上預計左既事情,即是說蘋果在今日公佈這件產品絕非出奇的事情…但係我六個幾月前當我決定買 iPod Photo 的時候根本無諗過這個 Video iPod 會在 2005 年內推出…當時以為蘋果電腦未能解決影像方面的版權問題,所以應該不會在短期內推出支援影像播放功能的 iPod…因為蘋果電腦同那些大陸公司唔同,做就一定要正正當當做,唔可以好似大陸咁做咪做囉,山高皇帝遠鬼理得你………
其實今次推出 Video iPod 在我看來都只係一個前奏……我地可以睇下 iTMS 上面所售賣的 Video 就可以發現其實仍然係以 Music Video 為主,而 Pixar 的短片其實咪即係 Steve Jobs 自己公司的產品,應該就好似左手批俾右手咁咁容易………
好明顯我地可以睇到,其他大電影商對 iPod 播 Video 一事仍然有戒心………因為始終未有電影在 iTMS 出售………

問:講開電影,可能你都知 PSP 有專用電影碟賣,點解 PSP 可以,但係 iPod 卻不行?

答: PSP 的生產商係 Sony,唔好以為 Sony 只係一間電器製造公司,其實 Sony 的商業皇國早已進軍電影業和音樂業……而且 PSP 的電影始終要特別的 CD,在管制上仍然同 DVD 一樣可以用區碼去做出限定……但係 Apple 在這方面卻由點分別,因為始終銷售點係互聯網,段片雖然話就話有保安,可以防止盜錄,但係世事永遠都係道高一寸魔高一丈,你有張良計我有過牆梯……電腦黑 客真係防不勝防………而且 PSP 個畫面咁大,蘋果的 iPod 暫時唔可以比得上………

問:其實講到底,咪又係版權問題同保安問題………當然最重要還是商業利益……如果唔係點會蠢蠢欲動想整個咩野 iPod 稅(日本)?好啦,廢話少講,咁作為一個消費者,你會唔會考慮買新的 iPod?

答: 考慮一定會有,但係問題在於佢排名幾多……如果有需要,又有錢,當然會買…但係現在我既無需要,又無錢,所以唔會買……而且播 Video…我諗我都無咁多時間去睇…雖然話現在我搭車的時候已經 iPod 長開,但係淨係聽 Podcast 都好夠……香港地始終交通方便,由香港東區去新界天水圍最多都只係要一個鐘頭多 DD…就算我開車,咁都睇唔到 Video 啦……唔駛睇路咩…所以 Video 這個功能對我來說只係一個 Gadget,並不能作為一個令我買的理由………

另外,香港現在仍然未有 iTMS,所以我諗仲未可以好似外國咁買到 Video……雖然自己 Sync 過去係無問題,但係理由如我剛剛所講,睇得咁多咩……… iTMS 的 Video 業務只是剛剛起步,而這個 iPod 相信只係一個試驗品,所以我諗如果要買,都等佢出返一排先算………香港依然未得!

問:最後想問下你希望蘋果出甚麼產品?

答: 毫無疑問當然係 Newton 再世!Newton 係世界上第一部掌上電腦,但係由於種種因素,o係 Steve Jobs 重掌蘋果後即時摺埋……今年,Windows 在掌上電腦市場那邊通吃,連 Palm 都要臣服其下……咁即係話現在的掌上電腦世界已經有 M$ 玩晒……蘋果電腦現在如果推出掌上電腦,一方面可以彌補 iPod 的不足,我好明白 iPod 只係音樂/影像播放器,要佢做埋記事簿/文書處理等功能的確有點吃力……現在我有時發現雖然時間表可以用 iPod 代替,但係 Jot Notes 點都要搵紙仔……在 Palm 苟延殘喘的現在,希望蘋果能推出掌上電腦,進佔市場……
如果 they can make things in Apple Style,我諗一定會成為一個新的話題產品!

3 Comments:

  • At Tue Oct 18, 01:19:00 AM GMT+8 , Anonymous Anonymous said...

    Newton 唔係因為「設計問題」而停產架。

    Newton 當時係一部革命性劃時代的gadget,無論功能和外型均贏得不少美譽,可惜定價偏高,以至銷價一般,出左3 年賣左12 萬部,Newton 的開發費很高,SJ 回朝後就砍殺了Netwon。Newton 係John Sculley 的構思,SJ 當年係比佢踢出局....

    不過,Newton 沒有因此而死,Newton 可以行wi-fi,聽MP3 和用bluetooth,繼續與時並進。

     
  • At Tue Oct 18, 07:30:00 AM GMT+8 , Blogger TinTin said...

    原來又係政治因素~
    咁現在d updates 係咪fans 自發的呢?

     
  • At Tue Oct 18, 06:39:00 PM GMT+8 , Anonymous Anonymous said...

    你原文要改了,Newton 不是因設計問題而停產。

    係呀,用Newton 的用戶自行開發。

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home