3 Minutes

Friday, September 09, 2005

訪問自己: iPod Nano, ROKR

問:你咁鐘意 Apple 的 Product,點睇 iPod Nano 同 ROKR 呢?
答:蘋果有新 Product 固然好啦,iPod Nano 的出現簡直係為 "細" 字重新定位!基本上我都唔鐘意其他牌子的 MP3 機,所以都幾留意今次這個發佈會…… ROKR 係樣衰左少少,不過支援 iTunes 這點又幾吸引…但係因為外型問題,所以我諗我就算有錢都唔會買 ROKR,除非我個電話跌左落屎坑,又或者壞左;總之我對現在用緊的 Panasonic 好滿意,雖然功能少得出奇……

問:咁 iPod Nano 你又會唔會買呢?
答: 我自己係有一部 iPod Photo 的,大家記住我買的係 Photo,個盒係有 Photo 字樣的!我選擇 iPod Photo,係因為佢個容量達 60GB,可以裝好多好多野!我用左 iPod 之後,將全屋企的 CD 都轉晒做 MP3,所以個容量都幾係野下;雖然又未話裝晒 60 GB,但係都用左一半……
對那些喜歡輕巧播放器的人來說,可能 iPod Nano 的確會是一個好的選擇,但是對於我這種著眼於容量的人來說,除非佢有四五十 GB,否則都真係唔駛諗………
當我琴日收看那個 Special Event 時,睇到 Stebe Jobs 用 Camera 拍住自己條牛仔褲的褲頭,真係有點興奮!

問:你對 iPod 有甚麼期望?
答: 簡單直接來說,一定係 iPod with Video Support!但係又諗緊,個螢幕會唔會維持咁細呢?同埋自己先排驗眼好似有少少老花(我廿歲未到!)所以可以 o係 iPod 睇片反而可能令更多人眼部提早老化~所以說,希望的話,純粹希望,個功能用唔用,始終係另一回事…………

問:iTunes 5 又如何呢?
答:這個恕我暫時未能作答,因為自己剛開學無時間試~

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home