3 Minutes

Sunday, August 07, 2005

[私生活] 遊戯王デュエルモンスターズ NIGHTMARE TROUBADOUR


我副deck 主要係防守同埋玩 DRAW 死人...所以種族唔緊要...
有神後的deck:
1-2 x 墓守...每次攻擊掉一張排到墓地...
3 x 掉排去墓地的蟲 (reverse: deck -5)
1 x 手扎抹殺...睇個名就知啦
2 x 颱風...同手扎抹殺組成惡夢抹殺! 試想想檯面上有 3, 4 張魔法, 手牌有3-5張...俾我一吹一掉...最高紀錄殺左對手10 張啊! 掉10張抽 10 張, 因為無無限手扎所以又要自己掉多幾張去墓地!
1 x 千年盾...用來...耗時間= =
2 x 幻想師(唔知係咪咁叫...)...copy 對方怪獸的攻防...由於對手即使係遊戲都係程式, 當你的怪獸同佢一樣攻就唔會攻過來...(低能...你有成5張怪獸, 撞死之後打晒 5隻我死硬...)...所以如果佢地召到最高攻擊力, 我用幻想師 copy 一次, 佢就唔會打我...哈哈
1 x 遺言狀...檯上己方有怪死就能召喚 1500 攻以下的怪物到場...這個是用來召喚千年盾防守的...
1 x 聖石巨神兵...曾在巨神兵和天空龍跟掙扎, 最後都是巨神兵...原因是覺得他的攻擊力比較穩定...
3 x 特殊召喚兩隻羊仔...點解係兩隻, 因為彈性大...唔駛用太多位...既可以用來召喚巨神兵, 又可以用來做發動效果的祭品! 自己無乜血時又可以當係盾! 一個字: 正!
1900 6 隻...1900 攻的...電腦好笨...基本上無用 1900...所以幾乎屈晒...
X 頭炮 x 2...1800 攻...就是這樣...
突擊小矮人...2300 攻, 通常就咁擺o係度...唔攻...用來兇電腦...= =
岩石巨兵...可攻可守, 攻擊有1300 唔失禮~~~
800 攻 2000 防...只是用來防守便好了...除非對方場上無怪物要佢地來湊數一局殺死對方...
爆壺...一個字好掂...簡直係我起死回生的咭! 人地五張怪咁多? 竟然俾我個空場落到張爆壺, 咁就88lu~~~
其他:
快攻破壞 場上魔法
墓場暗呼
過早埋葬
六芒星咀咒
企鵝兵...(2x上手)
掉手牌, 表伏怪物全滅
奈落落穴
落穴, 地割
人造人索加
手槍龍...我的愛咭...不過擲銀個sequence 又係...麻煩...好心用 RANDOM 啦...
交換靈魂
================================================
琴晚爆左機lu~~~
對 城之內的DRAW GAME.....先打到城之內好殘(剩下800 定1300) 然後自己見佢召喚左一隻2100 攻的超人(每殺1 怪便-300攻)...之後自己用羊仔同埋千年盾作攻擊表示...減到自己的 life point 到2600...自爆埋隻手槍龍...攪掂!!
馬尼諾召喚出神...點知俾我將 outgame 落穴發動成功, 天空龍 outgame...之後佢一野打落蓋伏防守召喚的巨神兵度...(當時他只剩下 800 HP)...打過o黎食番2000...咁就瓜左 = = 好心見我三體召喚都知乜事啦= =
我 唔特別玩種族deck 因為自己試過o係比賽 (公開比賽) 中好黑仔...一開局成手魔法咭...(可怕 = =)...知道如果 draw 得唔好就好煩...所以用這個以對方手牌為目標的deck 去玩遊戲...因為對方無論係邊個都只有40張卡, 但係玩家可以去到80..(雖然我只用到 46-50)...但係以 DRAW 死無限種族...抽唔到剝牌又可以用 1900 攻殺人...總之就方便啦^^
其實都可以留意到我副 DECK 的咭大部分都是舊咭........除左有D 用來REPLACE 無左的落雷...尼個DECK 我打機就用啦...GBA 都係差唔多....
不過 NDS 遊戲始終係程式...同真人玩係唔同...
一開始猜拳...如果係開機...(係開機)...第一局...人地就會出剪...之後就係包, 然後就係拳頭 = =
打左一震就知道個順序...基本上只有佢猜輸...(雖然個 SEQUENCE 有時轉, 不果大致上都係個 loop, 睇多兩眼就得= =)
程式設計...對手場上有相同攻擊力在場就唔會打...所以俾左幻想師好大機會玩野= =
擇骰擇銀, 我無咁多時間留意...不過擇銀我覺得都係一個LOOP, 關機就會RESET...所以大約都知殺唔殺得死隻怪物...(手槍龍效果)
神好弱...我點都諗唔到奈落的落穴可以殺死翼神龍(仲OUT 埋GAME = =佢想死蘇都無用)...自己隻巨神兵試過俾掉牌落雷殺...異次元女戰士(定係咩DDD) OUTGAME......

圖片轉載自遊戯王デュエルモンスターズ NIGHTMARE TROUBADOUR 官方網頁


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home