3 Minutes

Wednesday, November 16, 2005

踩上蘋果產品的香港代理 OFFICE

今天和牧師踩上個 OFFICE 到 COLLECT 埋 INVOICE
上到信X,我先知道原來香港除了 CASE 外還有另外的 REPAIR CENTER,老闆娘話佢地比較低調,REPAIR CENTER 主要係俾 o係佢地度買野的人用
之後老闆娘俾我睇左公司收藏既多代 Mac 電腦
…就帶左我地入 OFFICE
因為牧師想買 POWERBOOK 所以老闆就帶左我地睇佢部17吋啦~同我部 PowerBook 差唔多大年紀
…之後因為牧師介紹我是蘋果 FANS,所以老闆再帶我看了1994年的講述蘋果十年產品發展史的海報
真的大開眼界啊!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home